volg het oog van de dichter o!

———— naar Roger Raveel

———————————- op Laurens Jz. Coster

———————————————————— met Charlotte Mutsaers.

Het oog van de dichter was al vroeg op het jaar op The Sausage Machine: in de boektrailer met En écoutant Schumann … En ja, ook Roger Raveel was hier al eerder. Via Roland Jooris …

En wat zou ik toch zonder mijn dagelijkse dosis Laurens Jz. Coster … ik was niet meer dan een rinkelend bekken, een rammelend cimbaal.

– Noot bij de eerste verzen van Charlotte Mutsaers: wat ik er onbedwingbaar bij hoorde klinken … Het regent, o wat regent het / ik hoor het uit mijn warme bed – (zooo herkenbare intertekstualiteit).

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

