een blogje een plaatje aanpassen #fashion #royals

Ondertussen vanuit de radioverte wathoorik een vrouw zwaar kwaad verzuchten ‘fuck you pumps’ en dwingend orakelen van ‘leve de platte schoen’ bij Hautekiet … Roep ik luid: o neeee! Leve het corset van de 21e eeuw!

Terzake nu, onverrichterzake!

Hoge hakken boven! Leve de koninginnen! [Máxima mét Spaans accent, spreekt Onze Taal. Ja, ook dát heb ik vandaag geleerd! En met plezier.🙂 Nooit te oud toch om te leren. Én om hoge hakken te dragen … toch.]

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op een blogje een plaatje aanpassen #fashion #royals

  1. Blauwkruikje zegt:

    O! O! Alleen als ik niet over keikopjes hoef te lopen en overal heen wordt gereden. Of misschien zoals het jonge volkje het doet: sportschoenen aan en inwisselen voor hoge hakken net voor die belangrijke sollicitatie of dat sjieke feest.🙂

    • janien zegt:

      Yep! Keikopjes, daar zeg je wat! En … je hebt idd ook nog de superhoge hak. Een arm om op te leunen of je in balans te houden, is dan een ‘veilig middel’ om onderuit ‘gaan’ te voorkomen, ni.

  2. Blauwkruikje zegt:

    …. overal heen word gereden, natuurlijk.😉
    Functie ‘Bewerken’ zou wordpress nog moeten mogelijk maken.

  3. annaberg zegt:

    Hoe die koninginnen op de been blijven op die hakken, is me een raadsel.😉

  4. janien zegt:

    Oefening in catwalk walking baart kunst? Beetje op de tippen lopen? Je kunt altijd meer dan je denkt. Toch?🙂

  5. janien zegt:

    😉
    Zo te zien is het me smileydagje wel. In elk geval, bedankt voor jullie bezoek én commentaar! Mét of zonder stiletto’s of hoge blokhakken. Op platte schoenen of misschien wel blootsvoets. Dat laatste stel ik me dan voor op schapenvacht.

Geef een reactie

