217 x Nero | Marc Sleen (1922 – 2016)

 

stripmuur_nero_en_cowikipediaStripmuur in Brussel. Foto door Stefflater – Eigen werk, CC BY-SA 4.0, Wikimedia.

Nero was rechtvaardig en dapper maar hij is nooit boven de middelmaat geraakt. (Marc Sleen)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op 217 x Nero | Marc Sleen (1922 – 2016)

  1. wannderful zegt:

    Hey Janien, wat een leuke foto. Is die van jou?

    • janien zegt:

      Blij met je bezoek en reactie! Ja, vond ik ook een leuke foto: door Stefflater, Wikimedia via Wikipedia onder het lemma Nero (strip) Heb de link een beetje ‘aangepast’ in mijn tekst nu, de bron van de foto had ik niet erg duidelijk weergegeven! Respect voor de maker, een zekere Stefflater. En wat fotografie betreft, ik ben helemaal niet onderlegd. Als ik uw foto’s zie of die op annaberg! Wonderful!! Professional! Mooimooi! O ik wou dat ik het zo goed kon. Hou wel van fotograferen he, ik schiet gewoon wat plaatjes at random zonder enige technische kennis. ‘Documentair’ momenten vastleggen, dat is het, meer niet.

  2. annaberg zegt:

    Correctie, Janien. Ik ben helemaal geen professional photographer. Nog nooit 1 les gehad en de meeste foto’s neem ik met mijn smartphone. Leuke Nerofoto inderdaad.

  3. Blauwkruikje zegt:

    Stef fotografeert met acribie en hij heeft een heel bijzonder observatietalent. Ik volg hem al vele jaren. Een mooie ode aan het werk van Marc Sleen en aan Stefs fotografisch werk.

  4. Blauwkruikje zegt:

    … en wou hém en zijn talent even beklemtonen daarbij niet hakend naar persoonlijke bewieroking.🙂

Geef een reactie

