breaking! – de winnende elf

volgens Brusselmans, ondertussen het meubel van de Vlaamse literatuur (himself)

In het doel zet Brusselmans

die slungel van een Thibaut Courtois”, lacht hij in Het Laatste Nieuws.

“Achteraan hebben we de pipo’s Thomas Meunier, Toby Alderweireld, Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen. Op het middenveld zet ik niemand. Vooraan ga ik voor Divock Origi, Dries Mertens, Michy Batshuayi, Yannick Carrasco, Christian Benteke en Romelu Lukaku.” (Bron)

Jan Mulders woorden zijn nog lang niet koudminder wiskunde, meer poëzie – of daar is ha! de schrijver-ultieme coach ten tonele op het veld verschenen met de ultieme winnende opstelling! #RodeDuivels tegen Ierland

20160616_184219

Techniek + Strategie +! Creativiteit +! Grinta + Van hier en daar en overal!

Ondertussen bij de buren:

Of ik deze dagen veel voetbal kijk? Ja. Zo veel mogelijk zelfs. Of ik het ook zo saai vind? Valt wel mee. Ik heb een seizoenskaart bij Ajax en dan vind je het, zeker na de afgelopen graatmagere jaren, al gauw leuk. Was helemaal vergeten dat een bal ook naar voren kon. (Youp op nrc.nl)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

