De Bibelebontse berg van literatuurmuseum.nl

Lezeres des Vaderlands

Ik hou van musea en ik hou van literatuur, dus het literatuurmuseum op het internet, waarvoor je niet eens je luie bureaustoel van de studeerkamer op zolder (de voormalige slaapkamer van onze jongste) voor uit hoeft te komen, leek me ideaal!

gekleurde boeken fig. 1 Vrolijk gekleurde boeken

De website ziet er fris uit, heel fris. Je kunt eeuwig doorscrollen en de felle moderne kleuren schitteren je tegemoet. Van alle auteurs op de website zijn kunstige portretjes gemaakt. Waar heb ik dat eerder gezien? De website doet me ook aan een ander website met literatuur denken, maar ik kan maar niet op de naam komen. Nu ja, het ontwerp is van Vruchtvlees, misschien weet u waarom het me zo bekend voorkomt. Alles ziet er in ieder geval gelikt en professioneel uit, daar is zeker een goeie duit subsidie in gaan zitten en ook hun doelstellingen zijn erg lovenswaardig:

“De Stichting Nederlands…

View original post 431 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

