… wil ik jou behoeden met dit simpel lied en zeggen dat ik jou niet missen kan – Zjef Vanuytsel (1945 – 2015) – Tussen Antwerpen en Rotterdam – Ik weet wel mijn lief

Tussen Antwerpen en Rotterdam op de snelweg naar het verre noorden met de regen op mijn ruit en de radio halfzacht … de motor van mijn ouwe rammelbak … als kreeg hij plots vleugels … Tussen Antwerpen en Rotterdam … ben ik als een god maar dan volkomen onverwacht voel ik mij … terwijl de regen op mijn ruiten spat … dan denk ik vaak aan jou, jij die ik achterliet  … hoe hulpeloos ik ben … wil ik jou behoeden met dit simpel lied en zeggen dat ik jou niet missen kan.

De Vlaamse chansonnier Zjef Vanuytsel van De zotte morgen, Houten kop, het zoetgevooisde Ik weet wel mijn lief en Hop Marlène is overleden.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

