Beter rekenen

tedvanlieshout.nu

Schermafbeelding 2015-05-18 om 21.47.10Diet Groothuis wees me erop dat er niet alleen Beter spellen bestaat, maar ook Beter rekenen. Dat is óók een dagelijks testje dat je op drie verschillende niveaus kunt doen. Het is een initiatief van Martin van Toll Producties in samenwerking met Noordhoff Uitgevers, en wie daar nog niet genoeg aan heeft, kan ook nog zijn Engels en Duits verbeteren via dezelfde sites. Er is zelfs een versie voor mensen met dyslexie: Beetje spellen.

Elke werkdag krijg je ’s ochtends een testje van vier vragen voorgeschoteld en ik ervaar het zelf als een leuk spelletje om de dag mee te beginnen, al ligt rekenen me minder goed dan taal, dus met rekenen heb ik gekozen voor het gemiddelde niveau. Ik had toch nog twee van de vier vragen fout, maar ik verwacht dat dat over een poosje beter zal gaan, want datzelfde gebeurde bij Beter spellen:…

View original post 71 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

