stem op Jan de Jong voor ‘Beste leraar Nederlands van 2015’!

… Jan de Jong is in mijn ogen de allerbeste van de drie genomineerde jongemannen voor ‘Beste leraar Nederlands van 2015’. In zijn aanpak van het vak kan ik me helemaal vinden.

JandeJong15

Jan de Jong staat met bezield en liefdevol Nederlands in de top 3! De poll is open: nu stemmen op Onze Taal! Daar kun je ook nader kennismaken met

Jan de Jong van Mater Salvatoris in Kapellen, Arnoud Kuijpers van het Candea College in Duiven (ben al langer geabonneerd op zijn YouTubekanaal – hoe anders, heeft hij geen uitgesproken digitaal profiel) en Bert Zurings van het Onze-Lieve-Vrouwecollege in Vilvoorde.

Ze zijn te beluisteren in De Taalstaat, samen met de vakjury

– Leraar van het Jaar 2010 Trudy Coenen, de Taalprof prof. dr. Peter-Arno Coppen van de Radboud Universiteit Nijmegen en em. prof. dr. Frans Daems, de bekende taalkundige en onderwijskundige van de Universiteit Antwerpen –

en leerlingen en collega’s.

Stemmen voor Beste leraar Nederlands van 2015 kan nog tot 15 mei 2015 18.00 uur. Vorig jaar won Martijn Koek, herinner ik me: zie blogje. Ook een jonge man.

Ik zou het superleuk vinden als ik zou winnen, dus stem op mij, hoor ik Arnoud Kuijpers, hoe anders: in een filmpje!

Jammer maar ik stem op Jan de Jong. In de reacties bij de poll op Onze Taal gaan veel stemmen op voor Bert Zurings. Maar ik ga voor Jan de Jong. Nu u.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

