Muizenissen

Wonderfulle paashaas in kunstbreiwerk! En meteen hup: hier vind ik je terug met breien en boeken: meer moet dat niet zijn, toch!🙂 Telepathische blogverbinding … ? Had ik net zitten denken: waar blijft Karin-de-blogster? Ik mis haar. En zie, een lentebericht! Veel plezier hier.

breieninpeking

Zo, even bijpraten. Ik heb de laatste tijd een beetje lopen twijfelen aan het hele bloggebeuren, dat zullen jullie ongetwijfeld wel meegekregen hebben, maar om er zomaar mee te stoppen, vind ik eigenlijk ook wel jammer. Daarom ga ik weer eens rustig op ‘bezoek’  bij de andere bloggers, want die heb ik ook een beetje links laten liggen. Misschien brengt het mij de nodige inspiratie om hier verder te gaan.

De hoofdmoot zal in de toekomst bestaan uit breien en boeken, zo af en toe zal er ook iets te eten voorbij komen en onze vakanties zullen natuurlijk ook de nodige verhalen en plaatjes opleveren.

Voor vandaag krijgen jullie de foto’s van de Muis voor Ingmar. De muis gaat mee op een lange en verre vakantie en hij zal ongetwijfeld veel zien en meemaken. Het patroon is van mijn breigoeroes Arne en Carlos en komt uit het boek Arne en…

View original post 48 woorden meer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

