plastieken glanzen van lente

A full fashion show … Op een of andere manier doet de stellagecatwalk me aan Arne Quinze denken. Toch? Haute couture spring-summer 2015 volgens Vlaming Raf Simons voor Dior. Of ‘recyclage’ van wat ik al gedragen weet sinds mijn kindertijd: ja, ik herken mijn doorschijnende plastieken regenjas met kap – capuchon zegt mn derde kleinzoontje, de zwierig wijde midirokken en warempel ook de plastieken hoge hakken van mn moedertje zaliger. Jaren 1950? Mn vroege tienertijd van watergroene petticoat. Samen op weg naar de cinema verloor mijn mamaatje ooit zo’n doorschijnende hak! Dat was me wat!

@MBke: kijk eens, die kouslaarzen of laarskousen van nummer 1! Waaraan doen ze je denken?… Toch!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

