dans der drones

Persoonlijk – open & bloot zottezondagmorgenplakboek

O de herfstzon! Ha, ochtendcompositie in zwart-wit: Gilbert, de zwart-witte poes van de overburen stapt parmantig fris de straat op, op enkele meters strijkt een ekster neer …

O, ochtendcompositie tussen met (herfst)rOze(n). Terwijl mijn kleindOchtertje ballerina  drOOmt & dOet  tutu14

in haar spiksplinternieuwe rOze glittertjesttUtU,

mijn kleinste kleinzOOn me pas nog de ingenieuze machinerieën beschreef die zijn Opa in de kast tentOOnstelt,  panamarenko14

mijn broer & schoonzusje vorige zondag nog PanamarenkO gingen opzoeken in het M HKA,

schrijfster MargOt Vanderstraeten zo-even geïnterviewd op de radiO

kunst als het belangrijkste in het leven claimde (en … ja ook wetenschap, MargotVvlindereff14

er aarzelend als achterafje aan toevoegend),

spoelde ik even aan bij blogburen waar mijn OOg viel op deze shOwcase via Saatchi & Saatchi, een drOnedans. Zijn de wegen van kunst & wetenschap niet wonderbaar! TrOOst in bange dagen, Margot Vanderstraeten?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

