2014 – vooruitblikken in kleur #design #fashion

categorie: me, myself and I – voorzienigheid in tijden van schaarste

Radiant orchid. Pantone voorspelt: dit wordt de kleur van 2014. Had het kunnen weten.😉 Ben ik niet einde zomerkoopjes 2013 voor sandaaltjes gevallen in dat heftige kleurtje – voor een prikkie – wel beetje te hoog gehakt. To myself: goed gezien, meisje, je kunt nog (voorzichtigjes!) mee op rozige wolkjes in 2014. Bij leven en welzijn. Als ’t God belieft.

Aan allen | Voor 2014 alvast een vie en rose radiant gewenst! Ik zeg het met bloemen orchideeën, vers van Google geplukt.

kleur14

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op 2014 – vooruitblikken in kleur #design #fashion

  1. Wapiti zegt:

    Mooie kleur, Goede smaak. Een echte trendwachter dus!
    Maar : ‘wel een beetje te hoog gehakt’ ziet er gevaarlijk uit.
    Veel plezier met je hippe sandaaltjes!

  2. Stijn zegt:

    Ik weet het niet. Da’s zo’n onnatuurlijke kleur. Oké, het komt van de orchidee, maar dan nog. Zo’n koude kleur.

    • janien zegt:

      Dag Stijn Vogels. Inderdaad, je zegt wat: het is eerder een koude kleur door de aanwezigheid van blauw in het ‘rood’, het is een nuance van lila. (To myself: die licht paarsige toets zit niet in mijn zomerschoenen van vorig seizoen. Daar zit meer rood in dan blauw, vlammend roze zijn die eigenlijk als ik de kleur wil proberen te beschrijven.)

      In het trendkleurenpalet 2014 (women’s fashion) neig ik wel meer naar de warme volle tinten cayennerood, fresiageel en ‘celosia orange’. Met misschien hier en daar een vleugje gebroken wit. Of een toets zandkleurgoud. Of zelfs het wel weer koudere palomazilverachtige.

Geef een reactie

