Dagelijkse kust – yes! Jeroen Meus is back!

jeroenmeuskust13

Menu @een

Maandag 26 augustus: taco’s gevuld met Oosterse koolsla en zalm
Dinsdag: mosselen à la provençale met getoast brood
Woensdag: gebakken tongschar met lauwe aardappelsalade en garnalen
Donderdag: vanillecoupe met geplette frambozen en chocoladesaus
Vrijdag: tagliata en een tomatenslaatje

Verlekkerd! En alweer aan zijn voeten! Zalig! (En nog altijd in Sherman, zie.)
Dagelijks kookkunst recht uit De Panne swingend, njammmm. Vraag niet meer: wat zullen we eten?

Image: uit een screenshot geknipt – Eén-Dagelijkse kost-Dagelijkse kust.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Dagelijkse kust – yes! Jeroen Meus is back!

  1. Ik verheug me nu al op donderdag🙂

  2. Joske zegt:

    He jeroen. Ik kijk graag elke avond via bvn naar je programma…….vandaag heb ik een heerlijke aardappelpure gemaakt. Even uitleggen..ik ben van nederland maar woon in turkije ( kom even langs. Gaan we samen koken :))) probeer eens zeewier in de pureeeeeeee not bad makker :))))))
    Stukje vis bloemkool of gewoon wortel in roomboter…best ok…..ik blijf kijken.
    Maak eens een programma koken met mijn fans in het buitenland…best een goed idee he :))())

  3. Pingback: frederikds

Geef een reactie

