Hot off the wire from Belgium..groover Daniel Ost like we have never seen him before

Herblogd van flora & company:

Hot off the wire from Belgium.. groover Daniel Ost like we have never seen him before is at three day Belgian Music Festival “Tomorrowland… This stage is designed by Daniel Ost, one of the most famous florists in the world,” Dimitri said. Read more.

DanielOst13

Foto via inthemix op flora & company.

Mijn commentaar

… in de categorie INSPIRATIONS.

Happy with this random find in our world of flowers by flora & company! In de bloemenmanden-on-stage ontdek ik witte hortensia, maagdenpalm, krulwilg – de andere planten herken ik niet direct. – At the moment in mijn vaas op de vloer: gisteren in de stilte voor de storm – licht & lucht hadden iets zeer bijzonders, dooraderd met zoetzwoele geuren van roos en flox – at random handgeplukte tuinbloemen per kleur geschikt, guldenroede en Mädchenauge (mijn moedertje noemde ze altijd bij hun Duitse naam), openkomende flox in zachtroze en lila, daartussen een enkele rode vlek van bromelia*. Zodadelijk wil ik er een dunne tak krulwilg en een slinger maagdenpalm bijsteken, voor meer schwung. Ik vond al dat mijn ‘compositie’ wat verticaal & strak zat – door de lange hals van de vaas ook. Nu weet ik wat ontbrak.

*Plantencheck. Bromelia?! Montbretia! Dankzij Karin van breieninpeking.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Hot off the wire from Belgium..groover Daniel Ost like we have never seen him before

  1. Blauwkruikje zegt:

    Jeetje, Janien. Het arrangement met je tuinbloemen luistert als een ongewoon mooi schilderijtje.

    • janien zegt:

      Nu, Frie, het is een heel eenvoudig dingetje, hoor – ik werd gewoon even lyrisch. Bloemengekte? De zomer? En toch – in private, onder ons gezegd en gezwegen: mijn kleinzoon deze morgen over het boeketje (met bewondering, echt, in de stem): O! Mooi gedaan, oma! Ik had het nog niet gezien. Mijn hart zwol, ik knoopte die blije woorden in mijn oor. Hij weet goed hoe hij me kan ‘charmeren’ – had hij immers ook niet lekker geslapen, hij was helemaal vrolijk om de dag in te spelen. En eerlijk gezegd, hij heeft ook veel oog en oor (en neus) voor al wat groeit en bloeit.

Geef een reactie

