in duutsch

middeleeuwenFvOgeertGrote

Uit een luxe-exemplaar van het getijdenboek van Geert Grote, zoals te zien op Wereld in woorden, de website van het nieuwe boek van Frits van Oostrom: Wereld in woorden, Geschiedenis van de Nederlandse literatuur 1300-1400, Bert Bakker, 2013, een deel van de 7-delige Geschiedenis van de Nederlandse literatuur.

In mijn toenmalige leerblog (The Sausage Machine Archive) besteedde ik aandacht aan deel 5 in de reeks: Alles is taal geworden, waarvan Piet Couttenier co-auteur was, mijn jaargenoot in de Germaanse in Leuven. Dat was in juni 2009.

Was literatuurgeschiedenis ooit zo mooi als in deze digitale tijd! En dan spreek ik niet eens over (literatuur)onderwijs, mijn oude werkveld.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op in duutsch

  1. Pingback: skeletten | The Sausage Machine

  2. Pingback: Vogala laat Middelnederlands klinken op je iPad – gratis app | The Sausage Machine

Geef een reactie

