gordijntje open, gordijntje dicht #open_onderzoek #digital_literacies #edtech

Open scholarship and online identity, a presentation by Martin Weller. #edtech, future of learning, open source, open research, blogging.

Het is maar dat ik af en toe wat wil leren. Thuis & snel, wat het scherm schaft: Martin Weller op dit eigenste moment terwijl de sneeuw geruisloos blijft aandwarrelen in dit feeërieke landschap buiten. Om tot een beter inzicht te komen in hoe wetenschappelijk onderzoek ook anders kan dan hoe het ook nu meestal nog in de grote beslotenheid van laboratoria en … … En in wat identiteit allemaal kan betekenen. Er gaat zoveel om in de wereld om dat woord. Terwijl ik tot het dringende besef kom dat de Inktaap … …
Open en dicht. Gordijntje open, gordijntje dicht. Mijn kleindochtertje spreekt het met veel enthousiaste en geritmeerde nadruk uit. Sinds haar eerste poppenkasthalfuurtje op school, vorige week. Bij dezen: gordijntje dicht.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op gordijntje open, gordijntje dicht #open_onderzoek #digital_literacies #edtech

  1. Pingback: Interessante presentatie van Martin Weller: Open scholarship & online identity « X, Y of Einstein?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s