solden! sales! koopjes! – tsjakka! – aan de Noordzee en in de Sausage Machine

babbel13Vanaf vandaag in solden: Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Engels, Braziliaans, Portugees, Turks, Zweeds, Nederlands, Pools, Indonesisch.  Volgens het nieuwjaarsaanbod op Babbel.

Ook in Vlaanderen openden officieel de winterkoopjes. Too warm to solden: een #firstworldproblem? Sportjournaliste Steffy Merlevede laat de zachte winter nochtans niet aan haar hart komen: net een gevecht voor het laatste smalleke in het rek gewonnen, twittert ze er lustig op los. (Kwettert zeals Jan Leyers me zou corrigeren.) Met de (obligate) foto als ‘bewijs’, reclame voor kledingkwaliteit van aan de Noordzee. Of niet soms? Ik kan u verzekeren: de smallekes van Mer du Nord zijn echt wel small! Too small for me to solden. De meeste modellen dan toch!😉

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op solden! sales! koopjes! – tsjakka! – aan de Noordzee en in de Sausage Machine

  1. Daar kan ik me echt over verbazen! Vechten voor een koopje? Nee, daar ben ik te pacifistisch voor, de ander heeft het misschien meer nodig dan ik🙂

Geef een reactie

