digital trends 2013

Via @thebandb. Vanwaar komt de wind? @netlash Bart De Waele weet het vanuit zijn hoofdkwartier wijs. in Gent. Wijs toch! Trendspotten, hij doet het op trendy wijze: zijn trendrapport 2012 is crowdsourced , een postmodern collection of opinions. Vraagje. Moet dat niet postpostmodern zijn? Ik dacht dat de postmoderniteit voorbij was?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op digital trends 2013

  1. Je mag het noemen zoals je wilt🙂
    Dat zinnetje (je moet uiteraard mijn fysieke aanwezigheid er bij denken – de slides zijn begeleiding bij een presentatie) is vooral sarcastisch bedoeld. Buzzwords zijn goedkoop!

    • janien zegt:

      Bedankt voor de noodzakelijke aanvulling – had die prettige betekenislaag gemist. Ze geeft uw presentatie die pittige extra dimensie. U stijgt meteen in de ranking (!) van mijn achting! Zo ben ik weer herinnerd aan het belang van het hele, het totale plaatje: de situatie van het live presenteren en de context moeten best mee ‘in rekening’ genomen. Nu, ik hou wel van zo’n buzzwordje hier en daar, net zoals u.

      Oei, ben ik beetje ‘te lief’ geweest? – Deze vraag is me ingegeven door de verse lectuur van een blogpost over nieuwe literatuurkritiek. Neen toch. Zeuren en klagen is ook goedkoop toch.

Geef een reactie

