The Great Gatsby of de gamification van de literatuur

The Great Gatsby of de gamifying (gamification) van een grote klassieker uit de wereldliteratuur: in twee plaatjes proudly presented. Dankzij de onovertroffen Laurens Jz. Coster,  én Wikipedia! Wat zou ik zonder …  Ik sluit me aan bij Melissa Bell die haar (Washington)BlogPost van 15 februari 2011 afsluit met

So, go let yourself be borne back ceaselessly into the past NES glory.

Update 4 mei 2011, over mijn woordgebruik. De titel overlopend: gebruik ik niet beter gamification i.p.v. gamifying? Gamification: dat woord heb ik ondertussen al veel meer gezien dan de andere woordvorm.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op The Great Gatsby of de gamification van de literatuur

  1. Pingback: Reuters voorspelt over de top zomer #Gatsby #yellowroadster #roaring20s #FlorenceMachine | The Sausage Machine

Geef een reactie

