… back to nature legt de boerin in mij de blogger het zwijgen op

Deze post vormt het directe, natuurlijke vervolg op de vorige.

Back to nature, legt de boerin in mij de blogger het zwijgen op. Zullen we alvast beginnen met de konijnen Fonske en Emboar vers eten & drinken te brengen! Een knaagdierensnoepstick (merk: AVEVE) als toetje: wordt het ei & honing? Popcorn met zonnebloem is op. Wacht, ik krabbel het op een van de vele boodschappenlijstjes die hier op ouderwets papier rondslingeren. In ouderwets handschrift.

Foto JB: uit mijn zomervakantiealbum 2012.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op … back to nature legt de boerin in mij de blogger het zwijgen op

  1. Pingback: beste. huisdier. ooit | The Sausage Machine

Geef een reactie

