Waarom moet ik nog een taal leren? Google kan alles voor mij vertalen! (Willem Karssenberg #lt100jr)

Willem Karssenberg en het taalonderwijs van de toekomst: een heel sterk merk én een heel geliefd thema, dat geeft vonken. Tja, ik kan het gewoon niet laten, en varieer eens te meer op oude liefde die zoals iedereen weet niet roest.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Waarom moet ik nog een taal leren? Google kan alles voor mij vertalen! (Willem Karssenberg #lt100jr)

  1. Het is zo heerlijk om een andere taal te leren. Ik herinner me nog hoe ik, als tiener, ingespannen probeerde om liedjes van o.a. Julien Clerc te vertalen. Of het lezen van Le petit prince, echt in het Frans.
    Daar kan geen vertaalprogramma tegenop!
    Ik probeer zoveel mogelijk de boeken in hun oorspronkelijke taal te lezen, gewoon, omdat het onvertaalbare het mooist is.

Geef een reactie

